All About Future.



ASSALAMUALAIKUM.

Hello eberibadiiiiii. ^_^ Rindunya dekat blog aku yg girlish nehh. Almaklumlahh, pink ja kann. hihihi. Saja mai jenguk sat 2 3 minit. Nak cerita perihal exam punya pasal. Hari neh dah masuk hari ke-3 exam. Thats mean, dah 3 paper lah aku jawab kann. So far, so good. Hari pertama and ke-2 alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Hari ke-3 agak spoil. Hari ke-3 paper English, and aku tak tahu kenapa hari neh serabut sgt. For the first time, aku dah keluar dewan exam then kena masuk baik sebab...... Haa, sebab aku buat jawapan dlm kertas soalan. Sepatutnya kena tulis jawapan dlm kertas jawapan muka hijau yg depa bg. So, lecturer aku pon panggil aku masuk hall balik salin jawapan yg dah buat. Mmg AWESOME kann? >.< Mcm mana lah, hari neh boleh jadi tak tentu hala sgt tatiaww. Serabut doeeee. Neh mesti kes aku terlalu memikirkan exam Pengajian Islam yg bakal berlangsung esok petang. Ya Allah, sakit kepala dah neh actually. Banyak bab nak kena cover nehh. Haduiii, jenuh aku. Apa apa pon, 3 paper masih berbaki. Doakan aku dan rakan rakan.
Wish me luck dude! <3