Coming Soon.



ASSALAMUALAIKUM. 
Wink wink! Kenyit kenyit mata sikittt. Awww, tergoda dak? Okay, tak tergoda kan kan. Baiklah. Lama dah tak berkarya kat sini. Cewahh, berkarya lah sangat kann. hikhik. Busy cek oiii. Tambah tambah dekat nak final exam neh. Berapa hari ja lagi aku nak kena bersengkang mata menghadap timbunan buku yang berkenaan. Erghhh, memang akan menjadi boring kan menghadap buku setiap masa. Lumrah lah bagi budak pemalas macam aku neh kann. hewhew. Okay, back to the topic. Hari neh aku dah start cuti study week selama seminggu. Balik rumah sat 3 hari. Tuh pon kes ada appointment dengan doktor hari Ahad neh. Lepas tuh terus umi mai hantaq balik hostel. Nak study oiii. Okay, tak study sangat ponn. At least study lah jugak dari aku dok rumah memang takan study

Haa, mai usha 5 subjek yang nak kena study nehh :  

Proficiency English (HPE1013) 
Electric & Electronic Fundamental (TCS1053) 
Pengajian Malaysia (MPW1133) 
Pengajian Islam (MPW1143) 
Introduction To IT (TTS1053) 

Susah or senang jangan ditanya. Jawapan standard yang akan diberi ialah "TAK SUSAH KALAU STUDY". hehe. Tak larat dah nak menaip. Doakan kejayaan saya dan rakan rakan seperjuangan yang lain. Byebye, :D