One Week.



ASSALAMUALAIKUM.

One week. Tahu kan one week tuh apa? Okay, semua dah pandai english sekarang. Tak payah Google Translate dah. Satu mingguuuuu! Mid term exam aku baru ja habis. Tepat pukul 10.30 pagi tadi aku dah merdeka. Tapi untuk yg setengah semester ja lah. Final coming soon! Kenapa title entry kali neh One Week? Sebab start hari neh bermula lah cuti mid sem aku sebagai student KPTMAS selama seminggu. Selama seminggu neh aku akan membela lemak dan badan yang semakin menggemuk neh. Belum ada plan untuk seminggu. Tapi rasanya aku akan terbongkang ja atas katil kesayangan aku neh. Kalau tak pon for 24/7 aku akan melekat ja depan tv. Ohh, sememangnya itu hobi aku. Okay, aku dah tadak idea nak menaip. Sumpah boring time neh. Sebab tuh aku berBLOGing. Bye. :(

*Saya sedang rendu BUBU saya. Suka kan tinggai aku sorang sorang tgh tgh malam cengginiii. hmm. Seminggu tak dapat jumpa. imissyouuuuuuuu! :'(