Mid Sem Exam.



ASSALAMUALAIKUM

sempat jugak posing even dlm kelas. XD

Dah lama kan aku tak update blog aku yg serba grey neh kann. Alahh, tak berhabuk pon lahh. I panggil cuci cuci servis tuhmai cuci tiaww. Haa, tgk! Bersih you all. ehee,

Actually aku tak tahu nak update pasai apa. Oleh kerana saja nak menghidupkan blog aku yg dah lama usang neh, so aku nak update pasai MID SEM EXAM yg dah dekat dah nuh woii. Next week dah nuhh. Start Ahad bersamaan 4 March 2012. OMG! Sgt sgt lah "lambat" lg kannn. hihih. Woii, lambat apanyaa. Esok dah woii. Study entah kemana lah aku nehh. Ishh ishhhhh! Ingat azam baru nazaaa. Jgn banyak main! Nanti merana diri! Ya Allah, kau permudahkan lah segala urusan ku. AMINN. :) Kawan kawan, doakan saya ehh. I will do the best for this semester exam. Wish me luck guys!

p/s : Pssttt, 3 March 2012. Genap dua bulan aku bersama heartbeat yg tercinta. Bubu, even kita jumpa setiap hari, bibi tak pernah bosan. Kalau boleh, bibi nak 24/7 jumpa bubu. For every second of my breath, I wanna be by your side sayang. ARIFF AFFANDI AZMAN, iloveyousomuch! <3