Hari Selasa



Assalamualaikum

Selamat tengah malam semuuuuuuuua. Ish ish, tergerak hati pulak nak update blog tgh-2 malam hening dgn angin yg sepoi-2 bahasa neh. Cewwaahhh, ayat BM aku mau sempoi baq hiangggg. *loghat kedah*. 
Kali neh aku nak bercerita penangan hari Selasa ya tuan-2 dn puan-2 yg handsome dan cantik lagi segak bergayaaa. Okay, cepat cakap thanks sebab saya memuji anda sekaliaaaaan. hehe. Stop it! Dah jgn banyak merapu sgt Naza oiiiiii. :D

Tadi kannnnnnnnn, kena buat presentationnn. Sekali mai dua subjek pulok tuhhh. Dah lah, deduanya sgt-2 lah KILLLLLER! Opppsss! terlebih sudaaaa. hihihi. Okay, nak bererita pasai subjek PC Maintanence atau lebih dikenali sebagai PCM sahaja. Kenapa? Jgn tanya lahhh. Nak cerita pasai PCM jugakk. hikhok. Masuk ja kelas, sir suruh isi nama group members. Lepas ja isi, sir panggil first group yg kena present. Nak tahu group mana? Ahaaa, group I lerrrr. Halamakkkk! Cuak doeeee. Dgn perasaan gemuruhnya, berjalan ke depan bersama ahli-2 kumpulan saya. After a few minutes, our group dah habis present. Present simple-2 jaa.

Then, ingatkan dah lepas beban tuh. Rupa rupanya, sir tanya pulak soalan yg agak erghhhh! Ngeriii huiiii. Mana tidaknya, tanya bab-2 komputer and gaming. Even kos yg diambil kos komputer, tapi tetap tak tahu pasai komputerrrr. Aiyoyoyoy, manyak pusingg woooo~ Lepas ja habis present tuh, giliran the others group pulak. Okay, mcm biasa aku ambil port yg sesuai dan mulalah bergosippp. Eh, lebih dari cerita "Gossip Girl" pulakk kann? hihihik. 



Tediaaaaaaaa, minah purple melaram sat dalam kelaaaass. Rayban hat segak tuh kepunyaan Hamzi merangkap rakan sekelas aku. Aku bedai sat wehhh. Lain kali jgn layoq kat aku tauuuu. haha. Habis dah kot nak cerita. Bababaiiiii~ :p