It will begin



ASSALAMUALAIKUM.

Hohohoho. Anda anda dan anda sihat? Kalau sihat Alhamdulillah. Kalau tak, p makan ubat lahh. Hehe. Okay, fyi sem break saya dah nak habis. Nak habis? Err, dah hbis kott. Esok dah kena p register kat Dewan Kilat tuh. Kali neh bukan sebagai junior. Saya dah jadi senior sekarang. So, adik-2 junior watch out! HAHA, kidding. Kite baik tauu. Tak buli org. Umi kite ckp kalau buli org, berdosaa. hewhew. Eh, geli pulak aku cakap key ell. :D

Haa, esok dah nak daftar as a semester 2 student at KPTMAS. Cuak? Hmm, entahh. Biasa ja kott. Almaklumlah, dah ada kawan dah kenal lecturer and others kat sana. So, cuak tuh tak la kott. Sedikit ketaq tuh ada. Ya lah, dah nakmasuk sem 2. Nanti nak belajar pon bukan subjek yg sama dah. Subjek lain pulak. Lagi tinggi kita belajar, mesti lg susah subjek kan? *I guess* 

Tapi, apa-2 pon, macam biasa lah. Usaha kena ada. Ta kisah la kat mana kita study, kos apa yg kita ambil. Janji kena ada usaha. Baru boleh berjaya kan? Cewahhh. Pandai pulak aku. hihiih. Okay, sempena dah nak naik sem 2 neh, dah berazam nak kurangkan berFB, berTWEET and berBLOGING. Boleh ka tak? Adeiii, itu belum pasti. InsyaAllah saya akan cuba. 

Last but not least, doakan apa yg saya azam akan saya tunaikan. I need to struggle more and more and more to make sure successful is in my hand. :)