It is all about us.



ASSALAMUALAIKUM.

Hey Hello Hai. Okay, sekarang aku masih dalam semester break selama sebulan, Lebih kurang dua minggu dah aku mengumpul lemak dan membela badan di rumah. No part time job! Erghh, boreddd. Tapi, actually malas jugak nak kerja. Dalam bank ada fulus, so mmg tak lah kann. hewhew. Okay, duit pinjam ja. hee, :p

Back to the point. Actually nak cerita perihal seorang jejaka yang dah 5 bulan bersarang dalam hati jiwa dan raga aku neh. *ayat hiperbola* Asyik-2 cerita pasai dia kann? Ehh, suka hati I lerrr. Jelly? Ahaa, tahu dahh. lalala~ Awak, ada org jelly dgn kita lah awak. Aumm aumm! ;)

Berkulit hitam manis mempunyai hidung yg agak tinggi (mancung) dan "handsome". Err, handsome? Okay, tipu. Perasan handsome baru betul. hewhew. Selalu ja tanya aku "bu handsome kan? bu comei kan?". Aku dgn muka yg dahi sedikit berkedut usha dia atas bawah atas bawah jawab "dak ponn". HAHA, padan mukaaaa.Bluekkk! :p

It's awesome kan bila ada lelaki yg terlalu banyak bersabar dgn kerenah kita sebagai seorang wanita yg memang feminin dgn sifat suka merajuk bebai kuat berleter touching and bila ada hari-2 tertentu moody macam nak makan orang even si dia tak buat salah. Yeahh, I got one! Ariff Affandi Azman. He is a wonderful guy I ever met. When he stared into my specky eyes and said iloveyou I can feel Im on the top of the world. He is full of love honesty and sincerity. Cewahh. :D

Kalau ditanya pernah tak kami bergaduh selama 5 bulan kami bersama, tipu kalau jawapannya tidak. Banyak sgt benda yg kami gaduhkan, byk sgt dugaan yg mendatang even belum setahun pon we are in a relationship. Mostly, aku lah yg memulakan pergaduhan dan ketidak puasan hati. *jujur*Actually aku pon kurang pasti kenapa kenapa kenapa aku suka sgt cari gaduh dgn dia. Terlalu kuat kesabaran dia melayan kerenah aku yg agak annoying neh. *sigh* 

Pernah dia tanya aku satu hari masa kami bergaduh "b, b rasa b akan jumpa lg tak lelaki yg byk bersabar dgn b selain bu? b rasa ada lg tak lelaki yg boleh syg b and cinta b mcm bu?" Serta merta senjata wanita / air mata aku jatuh. As a girl, aku rasa sebak sgt time tuh and mmg speechless. Then, mula lah aku berfikir apa yg pernah aku buat kat dia selama kami bersama apa yg pernah dia korbankan untuk aku. Kekadang, aku berfikir, kalau lah aku kat tempat dia, mesti dah lama hilang kesabaran aku. Mesti dah lama aku tarik diri. Tapi bukan dia. Dia masih setia dgn aku tak pernah penat layan kerenah aku. :')

Apa yg buat aku admire dia sgt-2 bila kami gaduh, he never asked me to break even his heart hurt more. Bila bergaduh, terlalu banyak nasihat dia bg. Always remind me our sweet moments. That is a reason kenapa aku tak boleh bergaduh dgn dia lebih dari sehari. Kata kata dia, nasihat dia, banyak mencerminkan betapa teruknya aku layan dia. Im so sorryyyy! :'( I didn't mean it. I just wanna get your attention. Awak dah tunaikan janji awak nak belajar drive kereta and at the same time awak nak ambil lesen kereta. Awak dah tunaikan. Thankss! InsyaAllah saya akan tunaikan permintaan awak nak saya belajar memasak Saya akan tunaikan satu hari nanti. :)

Awak, saya nak awak tahu yg saya syg awak sgt. Ya, saya tahu saya tak pandai nak tunjukkan syg saya kat awak. Tapi itu lah hakikatnya. Saya sayang awak sgt. Setiap kali saya mintak awak lepaskan saya, honestly saya takut sgt kalau awak cakap awak akan lepaskan saya. Pleasee, don't say that. Awak pernah tanya saya hubungan kita neh akan kekal lama ka tak kan. Itu saya tak pasti, tapi yg pasti saya cuba sebaik mungkin pertahankan hubungan kita. Saya cuba ubah perangai saya yg agak childish neh. 

Ariff Affandi Azman, you teach me how to be more patient and tolerant in a relationship. Awak banyak beri saya peluang untuk berubah. InsyaAllah, it will be true some day.
ILOVEYOUMOREMOREANDMORE. <3

*p/s : Awak, kalau saya cakap awak tak hendsome jgn percaya ehh. Deeply in my heart, you are more handsome than the other guy. :)