Alhamdulillah



ASSALAMUALAIKUM.

First of all, I wanna wish Happy Father's Day kepada semua yg bergelar bapa. Siapa lah kita tanpa bapa. Susah payah mencari sumber rezeki yg halal demi sesuap nasi kepada isteri dan anak anak. Kasih ibu membawa ke syurga, kasih bapa kekal selamanya. *kalau salah tolong perbetulkan* :D

Setinggi-tinggi syukur aku panjatkan kepadaMu Ya Allah. Usaha dan penat lelah even pada saat-2 terakhir membuahkan hasil yg sangat menggembirakan buat aku. Sakit, demam and sakit kepala yg berterusan sepanjang minggu exam bukanlah alasan untuk aku tidak mencapai target yg diinginkan. Aku letakkan keazaman yg tinggi sebagai leader untuk aku memberikan yg terbaik.


Tidur lewat malam dan bangun seawal jam 4.00 am bukanlah satu perkara yg pernah aku buat. Tapi, mengingatkan kembali harapan umi dan abah aku kuatkan azam. Alhamdulillah, Allah bangunkan aku dan 'temankan' aku study. Ini lah hasilnya. Seriously, langsung tak expect ada dalam Dean's list. Sebab apa? Sebab 3 paper sebelum akhir memang sgt-2 menguji kemampuan aku.

Proficiency English I Pengajian Islam and Introduction to Information Technology membuatkan aku mcm nak gila. Sumpah aku cakap. Banyak sgt benda yg aku fikir masa jawab 3 paper neh. Lepas jawab tiga-2 paper neh rasa macm nak menangis sebab takut tak lulus. Tahap keyakinan sgt-2 lah rendah masa jawab 3 paper neh. Tapi, alhamdulillah. Semuanya tak mcm yg aku fikir.

Nampak umi dgn abah senyum lebar masa habaq result tadi, rasa sgt-2 puas hati. Satu hari nanti, aku akan buktikan aku mampu buat umi dgn abah aku menangis. Bukan menangis kegagalan tapi menangis sbb kejayaan aku. InsyaAllah. Result neh jugak sbg hadiah Hari Bapa kat abah. Thanks abah! I love both of you abah and umi. <3

p/s : Tahniah jugak kat si dia dgn result awak yg memuaskan. Thanks sbb banyak bg saya semangat. And tak lupa jugak kat kawan-2 seperjuangan. Congratulation! :')