The Carnivall.



ASSALAMUALAIKUM.

Alahaiii, lamanya lah tak menjenguk kat blog yg serba pink and girlish nehh. Almaklum lahh, busy kann. Haa, meh na fuhh fuhh habuk sikit. ehehe. Kali neh nak mencoret pasai satu tempat yg boleh dikatakan best jugak lahh. *org yg cakap* :D Tempat tuh ialahhhh, jeng jeng jengggg! THE CARNIVALL. The Carnival neh satu satunya taman tema air yg ada kt Kedah neh haa. Kalau tak silap aku lahh. ehehe.


Tadaaaa! Neh haa, tiket The Carnivall. Dapat free cek oiii. Sapa nak bagi? Harian Metro nak bagi. ekeke. Tiket neh aku dapat hasil penat lelah aku mencari keratan kepala akhbar Harian Metro. Penat jugak cek oii mencarinyaaa. Tapi tapa, demi tekad aku nak buat surprise dekat si dya aku cari jugak. Sampai aku pon dah kena marah sebab berahsia dgn dya kenapa aku  kaluit sgt cari benda alah tuh. Semuanya sebab tiket neh. 

Haa, nak tahu kenapa aku pulon nak sgt tiket neh? Sebabbb, 2 3 hari sebelum aku dapat tahu Harian Metro nak bagi tiket neh aku dgn dya ada rancang nak p The Carnivall neh. Oleh sebab, tiketnya yg agak mahal and bajet kami sebagai seorang student pon tak mencukupi, akhirnya kami decided nak p bersantai tepi pantai or picnic kt waterfall ja. Tup tup, aku dapat taw pasai tiket free neh aku pon ambil peluang lahh. 

Kumpul punya kumpul sampai 14 keratan kepala akhbar Harian Metro, dgn lajunya aku p tebus tiket neh dgn si dya. Haa, hari tuh la baru dya tahu kenapa selama neh aku berahsia sgt pasai paper Metro tuh dgn dya. Ehem ehem, awok dah marah marah kita sampai gaduh dah hari tuhh. Cepat mintak maaf! muehehe. *kidding* Wehh, aku buat semua neh sebab aku sayang hiangg. Aku sanggup buat semua neh semata mata nak spent more time dgn hg. Nanti kita p nah nah? hehe. Okay, boleh dah tutup cerita. Kbaii, :D